فرم ثبت شکایات و انتقادات
میتوانید شکایات و یا انتقادات خود را ثبت کنید , تیم ما سعی بر رضایت 100% ی مشتری دارد و طبق اصل حق همیشه با مشتری هست اماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشیم.
خدمات پس از فروش ما شامل مهلت تست و تعویض در صورت خرابی در یک هفته بعد از رسیدن کالا میباشد.
اطلاعات شخصی و تماس کاربران فقط توسط پشتیبانی برای ارسال کالا چک میشود .
برای ثبت شکایات و یا انتقادات خود در فرم تماس با ما مشکل خودتان را ثبت کنید.
میتوانید شکایات و یا انتقادات خود را ثبت کنید , تیم ما سعی بر رضایت 100% ی مشتری دارد و طبق اصل حق همیشه با مشتری هست اماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشیم.
- هفت روز مهلت تست در صورت خرابی.
شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، پیام خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید یا از طریق راههای ارتباطی نوشته شده، با ما تماس بگیرید.
09174732171
09398474963
پست الکترونیک: support@dubaiinja.com
ساعات کاری: از ساعت 09:00 تا ساعت 21:00
آدرس شعبه حضوری :
شیراز , بلوار پاسداران , ابتدای خیابان جهان آرا , پلاک
07138439562
آدرس شعبه پشتیبانی آنلاین و مشاوره :
شیراز، شیشه گری ، کوچه 6جنت ، کوچه 12/2 جنت، پلاک -23